Your cart

Política de Lliurament de Mercaderies

Condicions Generals de Lliurament

  1. Àmbit d’Aplicació: Aquesta política de lliurament de mercaderies regula els termes i condicions per a la lliurament de productes adquirits a través del nostre lloc web [Nom de la teva Empresa], d’acord amb la legislació espanyola aplicable.
  2. Modalitats de Lliurament: Oferim diverses modalitats de lliurament segons la disponibilitat dels productes i les preferències del client:
    • Lliurament Estàndard: Els comandes seran lliurades en un termini de 15 dies laborables després de la confirmació del comanda.
    • Lliurament Urgent: Opció disponible per a lliuraments més ràpids, subjecta a costos addicionals i disponibilitat.
    • Recollida a Botiga: Possibilitat de recollir el comanda a la nostra botiga física situada a [Adreça de la Botiga].
  3. Àrees de Cobertura: Realitzem lliuraments dins del territori espanyol, incloent la Península i les Balears. Per a lliuraments a Canàries, Ceuta i Melilla, si us plau, contacteu amb nosaltres per a més informació.
  4. Despeses d’Enviament: Els costos d’enviament es detallen durant el procés de compra i poden variar segons la modalitat de lliurament seleccionada i la ubicació del client.

Procediment de Lliurament

  1. Confirmació del Comanda: La lliurament de la mercaderia es realitzarà després de la confirmació del comanda i la verificació de les dades d’enviament proporcionades pel client.
  2. Adreça de Lliurament: És responsabilitat del client assegurar-se de proporcionar una adreça de lliurament completa i precisa durant el procés de compra. No ens fem responsables de lliuraments fallits a causa d’informació incorrecta proporcionada pel client.
  3. Horari de Lliurament: Les lliuraments es realitzaran de dilluns a divendres, excloent festius locals i nacionals. L’horari de lliurament pot variar segons la modalitat seleccionada i el transportista.
  4. Recepció de la Mercaderia: És responsabilitat del client estar present o designar un representant per rebre la mercaderia a l’adreça de lliurament especificada. Si no és possible realitzar la lliurament, es deixarà una notificació amb instruccions per a la recollida o la reprogramació de la lliurament.

Drets i Obligacions

  1. Dret de Retracte: El client té dret a desistir del contracte de compra en un termini de 14 dies naturals següents a la recepció de la mercaderia, segons l’establert per la legislació espanyola. Consulteu la nostra política de devolucions per a més detalls.
  2. Responsabilitat del Transportista: En cas de danys o pèrdues durant el transport, el client ha de informar-nos immediatament per iniciar el procés de reclamació amb el transportista i procedir a la reposició del comanda o al reemborsament corresponent.
  3. Contacte i Suport: Per a qualsevol consulta relacionada amb la lliurament de mercaderies o per fer un seguiment del teu comanda, si us plau, contacteu amb el nostre equip d’atenció al client a través de info@mariasoler.cat.
Envia'm un WhatsApp!
Parla directament amb la Maria Soler
mariasoler.cat
Hola!!! 👋🏻
En què et puc ajudar?

Saps què pots comprar per WhatsApp? Hi ha molts productes i és fàcil i ràpid 😉